Lielbritānijas kosmētikas zīmols "Lush" paziņojis par atteikšanos no turpmākas sociālā tīkla "Instagram" lietošanas, ziņo "The Times".
"Lush", Lielbritānijas reģionā Dorsetā bāzēta kosmētikas zīmolu ķēde ar vairāk nekā 100 veikaliem, kas pārdod tikai ar rokām gatavotus kosmētiskos produktus, publicējusi paziņojumu "Instagram", paskaidrojot saviem 570 tūkstošiem sekotāju, kāpēc pieņēmuši lēmumu šo platformu pamest.
"Sociālie mediji arvien vairāk apgrūtina cilvēku savstarpējo komunikāciju. Mēs esam noguruši cīnīties ar algoritmiem, un mēs nevēlamies maksāt, lai parādītos jūsu ziņu lentē, tāpēc esam nolēmuši atvadīties no dažiem mūsu sociālajiem kanāliem un atvērt sarunu starp jums un mums," savu nostāju paudis uzņēmums, piebilstot, ka "mēs gribam, lai sociālie tīkli vairāk ir par aizraušanos, nevis "laiku" skaitu".