"Vizulo" vietējā tirgū un ārvalstīs - 5
Foto: Publicitātes foto
Uzņēmums "Vizulo" kopš 2013. gada ražo tehnoloģiski inovatīvu, videi draudzīgu LED teritoriālo un iekštelpu apgaismojumu, eksportējot produkciju uz 35 pasaules valstīm. "Vizulo" ražošanā nodarbināti 100 cilvēki, un apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 8,9 miljonus eiro, liecina "Vizulo" sniegtie dati. "Zīmols veido gan produkta pievienoto vērtību, gan ilgtermiņa biznesa attiecības," teic uzņēmuma "Vizulo" līdzdibinātāja Linda Zeltiņa. Intervijā Tairai Zoldnerei viņa stāsta par plāniem iekļūt Amerikas tirgū, par darbības pieredzi Igaunijas tirgū un neslēpšanos aiz "Ražots Eiropā" birkas, bet gan Latvijas vārda akcentēšanu. Attēlā: Linda un Jānis Zeltiņi.

Kā iesākāt šāda tehnoloģiski sarežģīta produkta ražošanu?

Kopā ar dzīvesbiedru Jāni bijām iesaistīti apgaismojuma tirdzniecībā un redzējām, ka šī ir niša, kur Latvijā ražots produkts var gūt panākumus. Meklējot iespējas attīstīt savu produktu, mums izveidojās laba sadarbība ar Rīgas Tehniskās universitātes pasniedzējiem, kuru maģistratūras studenti labprāt nāca praksē "Vizulo". No šiem studentiem ir radusies mūsu inženieru komanda. Tie ir cilvēki, kas izveidojuši paši savu pieredzi, jo daudziem "Vizulo" ir pirmā un vienīgā darba vieta. Domāju, ka mūsu inženieru komanda šobrīd ir ļoti spēcīga; tā veido piekto daļu no visiem uzņēmumā nodarbinātajiem. Redzam pat, ka atsevišķus mūsu produktus jau kopē lielie ražotāji.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!