Līdz šim kokakolas kafijas bizness lielā mērā bijis vērsts uz Japānu, kur konservēta kafija jau gadu desmitiem ir populāra tirdzniecības automātos. Tagad uzņēmums ieplānojis līdz 2019. gada beigām izlaist "Coca-Cola Coffee" vairāk nekā 25 dažādās tirgus ķēdēs visā pasaulē. Jaunais dzēriens, kā sola ražotājs, saturēs mazāk cukura, bet vairāk kofeīna.
Kokakolas un kafijas sajaukumam, kā skaidro ražotājs, ir nedaudz mazāks kofeīna daudzums nekā parastai kafijas tasei, bet vairāk kofeīna nekā sodas pudelē. Uzņēmums par produktu pieņēmis šādu lēmumu, jo aizvien vairāk cilvēku ir pārgājuši no gāzēto dzērienu patērēšanas uz ūdeni pudelēs vai mazāk cukurotiem dzērieniem. "Coca-Cola Coffee" satur mazāk cukura kā tāda paša izmēra kolas bundžiņa.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit