ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) finālspēle, kurā tiek izcīnīts Superkauss ("Super Bowl"), ik gadu piesaista ne tikai sporta līdzjutējus, bet arī reklāmdevējus. Par 30 sekunžu reklāmas klipa pārraidīšanu 120 miljonu lielai auditorijai šogad bija jāmaksā 5,6 miljoni ASV dolāru, tāpēc bija īpaši jāpiedomā pie tā, kā pārsteigt, saviļņot un aizkustināt sporta līdzjutējus.
Jau vēstīts, ka Superkausu šogad izcīnīja Kanzassitijas "Chiefs" vienība, kas pārspēja Sanfrancisko "49ers" komandu. "Chiefs" uzvaru Maiami notiekošajā spēlē izrāva pēdējā ceturtdaļā, mačā triumfējot ar rezultātu 31:20 (7:3, 3:7, 0:10, 21:0).
Medijs "Time" izceļ labākās šī gada reklāmas.
"Noparkoties it visur"
"Noparkoties it visur" – ar tādu vēstījumu nāk automašīnu ražotājs "Hyundai", iepazīstinot skatītājus ar jaunāko auto modeļa "Sonata" spēju automātiski, vadītājam klātneesot, iebraukt un izbraukt no apgrūtinātas piekļūšanas stāvvietas. Kā norāda "Times", reklāmas pievienotā vērtība noteikti ir Holivudas aktieri un balsīs jaušamais jaunanglijas akcents.
Stereotipi jaunā gaismā
ASV alus ražotājs "Budweiser" savā 60 sekunžu atvēlētājā laikā apskata, kāds ir tipiskais amerikānis. Piemēram, tipisks amerikānis, kurš parāda savu spēku, ir attēlots kā ugunsdzēsējs, bet tie tipiskie amerikāņi, kas kliedz un runā skaļi, tiek attēloti kā protestētāji. Kā norāda "Times", reklāma liek palūkoties uz "tipisko" jaunā gaismā.
Saglabāt atmiņas
"Google" pēdējos gados ir spējusi pārsteigt ar patiesi aizkustinošām reklāmām un šis gads nav izņēmums. Šogad uzņēmums uzsver kā "Google Assistant" spēj palīdzināt atdzīvināt atmiņas par mīļoto cilvēku. Reklāmā vectēvs izmanto balss tehnoloģiju, lai pierakstītu aizkustinošas atmiņas par savu sievu, – "kā viņa vienmēr šņāca, kad smējās" vai "kā viņa mēdza dungot".
Cīnīšanās pret klimata pārmaiņām
Klimata pārmaiņas kļūst arvien aktuālāks globāls jautājums, un cilvēki meklē iedarbīgus veidus, kā pozitīvāk ietekmēt vidi ikdienā. Alus ražotājs "Michelob Ultra" pievērš uzmanību klimata pārmaiņām, paužot, ka turpmāk par katru nopirkto alus sešpaku uzņēmums ziedos daļu ienākumu, lai sešu kvadrātmetru lauksaimniecības zemi padarītu piemērotu organiskas pārtikas audzēšanai.
Šausmu filmas atdarināšana
Populārais dzērienu ražotājs "Mountain Dew" pievēršas rakstnieka Stīvena Kinga romāna ekranizācijas "The Shining" atdarināšanai. Aktieris Braians Krenstons atdarina filmas galveno aktieri Džeku Nikolsonu, lai filmas raksturīgajā estētikā pierunātu aktrisi Treisiju Rosu nobaudīt jauno dzērienu bez cukura.
Pirmā sieviete NFL
Kompānija "Microsoft" pievēršas Sanfrancisko futbola komandas "49ers" komandas treneres Keitijas Sodersas stāstam, jo viņa ir pirmā trenere-sieviete Superkausa vēsturē. "Microsoft" ar reklāmu parāda, ka vajag tikai vienu cilvēku, kas "izlauž durvis", lai tur varētu nokļūt arī citi.
Mīlestība kā darbība
Apdrošināšanas kompānija "New York Life" rāda, ka cilvēku darbības virzītājspēks ir mīlestība. Reklāma aizved skatītāju līdz pat Senajai Grieķijai, vedot mūs cauri dažādām mīlestības formām, sākot no draudzības līdz pat mīlestībai kā darbībai. Ko tas nozīmē? Reklāmā parāda, ka tā ir draugu solidarizēšanās, noskujot galvu, tādējādi atbalstot draugu, kuram ir vēzis. Tas ir tas, ko mēs ik dienu darām sev tuvo cilvēku labā, lai viņi saņemtu "drosmi, uzupurēšanos un spēku".
"Murkšķu diena"
Apspēlējot to, ka Superkausa izcīņa šogad iekrīt Murkšķu dienā (Groundhog day), automašīnu ražotājs "Jeep" izmanto 1993. gada atpazīstamību iemantojošo filmu ar Bilu Mareju galvenajā lomā "Murkšķu diena". Galvenā atšķirība - ieraugot jauno "Jeep" mašīnas modeli, Marejs vairs nav dusmīgs par to, ka viena diena visu laiku atkārtojas.
Ko darīja pirms 'Aleksas'
"Ko darīja pirms "Aleksas"" - tādu jautājumu video rullītī uzdod TV šova vadītāja Elena Dedženeresa pēc tam, kad viedajā mājā likusi samazināt temperatūru. Reklāma aizved skatītājus senā pagātnē, kur norādes pildīja sekretāres, galma āksti un kalpi, bet pasta balodi, ar kuru tika sūtīta ziņa, pa ceļam apēd kāds lielāks putns.