ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) finālspēle, kurā tiek izcīnīts Superkauss ("Super Bowl"), ik gadu piesaista ne tikai sporta līdzjutējus, bet arī reklāmdevējus. Par 30 sekunžu reklāmas klipa pārraidīšanu 120 miljonu lielai auditorijai šogad bija jāmaksā 5,6 miljoni ASV dolāru, tāpēc bija īpaši jāpiedomā pie tā, kā pārsteigt, saviļņot un aizkustināt sporta līdzjutējus.
Jau vēstīts, ka Superkausu šogad izcīnīja Kanzassitijas "Chiefs" vienība, kas pārspēja Sanfrancisko "49ers" komandu. "Chiefs" uzvaru Maiami notiekošajā spēlē izrāva pēdējā ceturtdaļā, mačā triumfējot ar rezultātu 31:20 (7:3, 3:7, 0:10, 21:0).
Medijs "Time" izceļ labākās šī gada reklāmas.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit