"Pēc rekordliela abonentu skaita papildinājuma "Netflix" ir un turpinās būt mediju kompānija, kuru vismazāk ir ietekmējusi Covid-19," pavēstīja "eMarketer" prognožu analītiķis Ēriks Hagstroms.
"Viņu bizness ir gandrīz perfekti piemērots iedzīvotājiem, kas pēkšņi ir piesaistīti mājām."
"Netflix" gada pirmajos trīs mēnešos guva 5,8 miljardus ASV dolāru lielus ieņēmumus un 709 miljonus dolāru lielu peļņu, kamēr abonentu skaits pieauga par 15,7 miljoniem, sasniedzot gandrīz 183 miljonus.
"Mēs skaidri apzināmies, ka mums ir paveicies sniegt pakalpojumu, kas ir vēl nozīmīgāks cilvēkiem, kuri piesaistīti mājām, un kuru mēs varam nodrošināt attālināti ar minimāliem traucējumiem no īstermiņa līdz vidējam termiņam," uzņēmuma vadītāji rakstīja vēstulē investoriem.
"Līdzīgi kā citi mājas izklaides servisi, mēs pieredzam pagaidām augstāku skatījumu apjomu un palielinātu dalībnieku skaita pieaugumu."
"Netflix" paredz, ka skatījumu apjoms un dalībnieku skaita pieaugums saruks, kad mazināsies bažas par Covid-19 un cilvēki varēs brīvāk pārvietoties.
Uzņēmums prognozē, ka maksas abonentu skaits otrajā ceturksnī varētu pieaugt par 7,5 miljoniem, bet atzīst, ka "tas lielākoties ir minējums", kamēr nav skaidri zināms, cik ilgi cilvēki būs piesaistīti mājām.