Uzņēmums noslēdzis vienošanos ar diviem ražotājiem, kuri apdrukās daļu "Printful" produktu. Viens no partneriem apdrukās uzņēmuma apģērbu līnijas produktus, savukārt otrs – interjera un mājas preces. Visus citus "Printful" produktus uz Austrāliju joprojām iespējams nosūtīt no citām ražotnēm.
Ņemot vērā pasūtījumu apjomus, šobrīd Austrālija ir "Printful" piektais lielākais noieta tirgus. Savukārt ienākumu ziņā šīs valsts e-komercijas tirgus ieņem 10. vietu pasaulē. Iepirkšanās tiešsaistē veido gandrīz 10% Austrālijas kopējā mazumtirdzniecības apjoma. Prognozes rāda, ka līdz 2021. gadam šis skaitlis sasniegs jau 35,2 miljardus Austrālijas dolāru jeb 21,49 miljardus eiro.
"Mēs sākām meklēt partnerus Austrālijā Covid-19 kulminācijas laikā, jo bija liels izaicinājums izpildīt pieaugošo pasūtījumu apjomu, vienlaikus ievērojot veselības aizsardzības vadlīnijas un nodrošinot darbinieku drošību. Izstrādājām jaunus ražošanas procesus, tajā skaitā partneru ražotās produkcijas kvalitātes pārbaudes, lai nodrošinātu sekmīgu pasūtījumu izpildi arī Austrālijā," partneru izvēli pamato "Prinftul" izpilddirektors Dāvis Siksnāns.
Partneru piesaiste ļaus uzņēmumam sasniegt ātrāku piegādes laiku. Sūtīšanas laiks lielākajā daļā Austrālijas un Jaunzēlandes reģionu būs no divām līdz piecām darba dienām. Tā kā ražošana notiks vietējā reģionā un nebūs nepieciešams segt ievedmuitas izmaksas, piegādes cenas samazināsies. "Printful" jau pieejams Austrālijas dolārs, tādēļ arī zudīs nepieciešamība valūtu konvertēt.
"Draugiem Group" uzņēmuma "Printful" pagājušā gada apgrozījums sasniedza 116 miljonus. Savukārt "Printful Latvia" apgrozījums 2019. gadā sasniedzis 23 miljonus eiro, un uzņēmums guvis astoņus miljonus eiro lielu peļņu, kas ir 90% pieaugums, salīdzinot ar 2018. gadu. 2019. gadā uzņēmums samaksājis nodokļus triju miljonu eiro vērtībā.