Šobrīd ir identificēti vairāk nekā 24 savstarpēji nesaistīti, Latvijas identitāti raksturojoši zīmoli, bet turpmāk Latviju starptautiskajā komunikācijā plānots pozicionēt kā radošuma lielvalsti. Trīs gadu periodā, investējot valsts tēla veidošanas kampaņā četrus miljonus eiro, plānots papildus jau esošajam investīciju plānam piesaistīt 128 miljonus eiro un izveidot 4500 jaunas darba vietas, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

Otrdien, 29. septembra valdības sēdē tika izskatīts un apstiprināts informatīvais ziņojums "Par vienota valsts tēla izstrādi", kurš sagatavots, pamatojoties uz 2019. gada 7. maijā apstiprināto valdības deklarāciju. Saskaņā ar valdības apstiprināto ziņojumu Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai (LIAA) turpmāk būs koordinējošā loma darbā pie vienotā valsts tēla izstrādes.

Prezentējot paveikto vienotā valsts tēla izstrādē, ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs uzsvēra, ka šobrīd joprojām nepastāv vienota un koordinēta pieeja Latvijas valsts ārējās komunikācijas stratēģijai. "Ir identificēti vairāk nekā 24 esoši, savstarpēji nesaistīti Latvijas identitāti raksturojoši zīmoli, kas rezultātā rada neviennozīmīgu priekšstatu par mūsu valsti un to, ko mēs spējam piedāvāt. Vienota valsts tēla ieviešana ir īpaši nozīmīga Latvijas uzņēmējiem starptautiskajā tirgū, kur produkta izcelsmes valsts atpazīstamība un pozitīvas asociācijas spēj sniegt būtisku pienesumu to konkurētspējas stiprināšanā," norāda ekonomikas ministrs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!