Singapore Airlines
Foto: Publicitātes attēli
Reaģējot uz pandēmijas dēļ ieviestajiem ierobežojumiem un daudzu avioreisu slēgšanu, aviokompānijas visā pasaulē domā, kā citādi gūt ienākumus.

"Singapore Airlines" nupat pārveidojusi divas no savā flotē ietilpstošajām lidmašīnām par pop-up restorāniem, piedāvājot tos apmeklēt 24. un 25. oktobrī, un šī ideja jau guvusi panākumus, jo visas rezervācijas uz pieejamajiem datumiem tika izķertas pusstundas laikā, raksta "The Verge".

"Singapore Airlines" savā aviorestorānā piedāvā četrus dažādus maltīšu veidus – ekonomiskā maltīte maksā 39 ASV dolārus, savukārt maltīte atsevišķā numuriņā maksā aptuveni 474 dolārus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!