Pētījums aptver laika periodu no 2019. gada jūlija līdz 2020. gada jūnijam, un šajā laikā 100 pasaules labāko zīmolu vērtība pieaugusi par 9%, pārsniedzot 2 triljonus ASV dolāru. 43% iekļauto zīmolu vērtība ir augusi, savukārt 53% - kritusies. 2019. gadā vērtība saruka vien 29% zīmolu.
Savu uzvaras gājienu turpinājušas tehnoloģiju kompānijas, ieņemot topa pirmās vietas. Tāpat 100 labāko sarakstā iekļuvušas vairākas jaunas tehnoloģiju kompānijas. Vidējais vērtības pieaugums zīmoliem, kam vērtība augusi, gada laikā bija 14%, taču tehnoloģiju kompānijām šis rādītājs sasniedzis 20%. Tehnoloģiju kompānijas un platformas šoreiz veidojušas 48% no kopējā iekļauto uzņēmumu skaita. 2010. gadā to bija vien 17%.
Savukārt kopš 2000. gada sarakstā palicis vien 41 zīmols.
Saraksta izveidē tiek ņemti vērā gan iekšēji, gan ārēji faktori, tajā skaitā, uzticamība, atpazīstamība, darbības virziens, stratēģija, empātija, iesaiste, darbības ātrums un citi.
1. Apple
Vērtības izmaiņas gada laikā: +38%
Kopējā vērtība: 322,999 miljardi dolāru
2. Amazon
Vērtības izmaiņas gada laikā: +60%
Kopējā vērtība: 200,667 miljardi dolāru
3. Microsoft
Vērtības izmaiņas gada laikā: +53%
Kopējā vērtība: 166,001 miljards dolāru
4. Google
Vērtības izmaiņas gada laikā: -1%
Kopējā vērtība: 165,444 miljardi dolāru
5. Samsung
Vērtības izmaiņas gada laikā: +2%
Kopējā vērtība: 62,289 miljardi dolāru
6. Coca-Cola
Vērtības izmaiņas gada laikā: -10%
Kopējā vērtība: 56,894 miljardi dolāru
7. Toyota
Vērtības izmaiņas gada laikā: -8%
Kopējā vērtība: 51,595 miljardi dolāru
8. Mercedes-Benz
Vērtības izmaiņas gada laikā: -3%
Kopējā vērtība: 49,268 miljardi dolāru
9. McDonald’s
Vērtības izmaiņas gada laikā: -6%
Kopējā vērtība: 42,816 miljardi dolāru
10. Disney
Vērtības izmaiņas gada laikā: -8%
Kopējā vērtība: 40,773 miljardi dolāru