Pētījums aptver laika periodu no 2019. gada jūlija līdz 2020. gada jūnijam, un šajā laikā 100 pasaules labāko zīmolu vērtība pieaugusi par 9%, pārsniedzot 2 triljonus ASV dolāru. 43% iekļauto zīmolu vērtība ir augusi, savukārt 53% - kritusies. 2019. gadā vērtība saruka vien 29% zīmolu.
Savu uzvaras gājienu turpinājušas tehnoloģiju kompānijas, ieņemot topa pirmās vietas. Tāpat 100 labāko sarakstā iekļuvušas vairākas jaunas tehnoloģiju kompānijas. Vidējais vērtības pieaugums zīmoliem, kam vērtība augusi, gada laikā bija 14%, taču tehnoloģiju kompānijām šis rādītājs sasniedzis 20%. Tehnoloģiju kompānijas un platformas šoreiz veidojušas 48% no kopējā iekļauto uzņēmumu skaita. 2010. gadā to bija vien 17%.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit