apple
Foto: Reuters/Scanpix
Kaut arī pasaulē valda neskaidrība, kopējā pasaules labāko zīmolu vērtība ir palielinājusies, liecina jaunākais "Interbrand" veidotais pasaules labāko zīmolu tops "Best Global Brands".

Pētījums aptver laika periodu no 2019. gada jūlija līdz 2020. gada jūnijam, un šajā laikā 100 pasaules labāko zīmolu vērtība pieaugusi par 9%, pārsniedzot 2 triljonus ASV dolāru. 43% iekļauto zīmolu vērtība ir augusi, savukārt 53% - kritusies. 2019. gadā vērtība saruka vien 29% zīmolu.

Savu uzvaras gājienu turpinājušas tehnoloģiju kompānijas, ieņemot topa pirmās vietas. Tāpat 100 labāko sarakstā iekļuvušas vairākas jaunas tehnoloģiju kompānijas. Vidējais vērtības pieaugums zīmoliem, kam vērtība augusi, gada laikā bija 14%, taču tehnoloģiju kompānijām šis rādītājs sasniedzis 20%. Tehnoloģiju kompānijas un platformas šoreiz veidojušas 48% no kopējā iekļauto uzņēmumu skaita. 2010. gadā to bija vien 17%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!