Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Sporta zīmols "Adidas" līdz 2021. gada martam plāno pārdot "Reebok" zīmolu, atsaucoties uz "Manager Magazin", raksta "Bloomberg".

Laikraksts, neminot, kur ieguvis šādu informāciju, raksta, ka Vācijas sporta preču kompānija izveidojusi iekšējo komandu, kas patlaban strādā pie šī darījuma, un ir parakstījuši konfidencialitātes līgumus. Tāpat ziņots, ka "Adidas" kopš 2018. gada norakstījis "Reebok" vērtību gandrīz uz pusi līdz 842 miljoniem eiro, taču patlaban netiek minēta potenciālā pārdošanas summa.

"Adidas" pārstāvis "Bloomberg News" sacījis, ka kompānija nekomentē baumas.

"Manager Magazin" raksta, ka ieinteresēts zīmola iegādē ir gan "VF Corp.", kam pieder "Timberland" un "North Face" zīmoli, kā arī Ķīnas "Anta International Group Holdings".

"Adidas" "Reebok" zīmolu iegādājās 2005. gadā par 3,8 miljardiem dolāru. Šā gada otrajā ceturksnī "Reebok" pārdošanas apjomi saruka par 44% līdz 228 miljoniem eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!