Pircēji varēs izvēlēties atkārtoti izmantojamu iepakojumu gan atsevišķiem ēdienu veidiem, gan atspirdzinošajiem dzērieniem, gan kafijai.
Atkārtojami izmantojamu iepakojumu uzņēmums sāks izmēģināt, sākot no nākamā gada, un šis jaunums ir viena no uzņēmuma iniciatīvām samazināt kompānijas radīto atkritumu daudzumu.
Izsniedzot maltīti, no pircēja tiks iekasēts neliels depozīts, un, tad, kad iepakojums tiks atgriezts, šī naudas summa tiks atdota.
Atkārtoti izmantojamie iepakojumi sākotnēji tiks izmēģināti dažos restorānos Ņujorkā, Portlandā un Tokijā, taču pakāpeniski tie tiks ieviesti arī citur.
"Mēs investējam ilgtspējīgu iepakojumu risinājumos, kas ļaus ēdināšanas pakalpojumu sniedzējiem samazināt iepakojumu radīto piesārņojumu," teikts "Burger King" paziņojumā.
Kompānija sadarbosies ar platformu "Loop", ar kuru sadarbību nesen uzsāka arī "McDonald's", paziņojot, ka nākamgad atsevišķos restorānos Lielbritānijā piedāvās atkārtoti izmantojamas krūzītes.