Delfi foto misc. - 76870
Foto: Apeel publicitātes attēli
Pārtikas atkritumu pieaugums un Covid-19 pandēmijas radītais spiediens uz pasaules pārtikas ķēdi kļūst aizvien aktuālāka problēma, tādēļ ASV uzņēmumam "Apeel Sciences" izdevies savam piedāvātajam risinājumam, kā saglabāt produktus ilgāk svaigus, piesaistīt vairākus simtus miljonus ASV dolāru.

Uzņēmums izmanto vielas, kas ir augļu un ogu mizās, sēklās un mīkstumā, lai izveidotu aizsargājošu papildu virskārtu, kas aiztur mitrumu un skābekļa piekļuvi, tādā veidā ilgāk saglabājot produktus svaigus. Tādējādi augļi, piemēram, veikalu plauktos var stāvēt ilgāk, un tas ļauj samazināt atkritumu apjoma pieaugumu.

Uzņēmums pēdējo astoņu gadu laikā izaudzis no neliela jaunuzņēmuma, kas sākotnēji saņēmis 100 tūkstošus ASV dolāru no Bila Geitsa fonda līdz kompānijai, kuras vērtība jau pārsniegusi vienu miljardu dolāru, un kurai savā atbalstītāju lokā izdevies piesaistīt vairākas slavenības un lielus starptautiskus investorus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!