Kompānija "Siemens" un Vācijas dzelzceļa operators "Deutsche Bahn" paziņojuši par plāniem izmēģināt ar ūdeņradi darbināmu vilcienu – tehnoloģiju, kas sola samazināt CO2 izmešus un palīdzēt atteikties no 1300 ar dīzeļdegvielu darbināmiem vilcieniem, vēsta "CNN".
Uzņēmumi kopīgā paziņojumā informē, ka vilciena, kas aprīkots ar jaunu ūdeņraža piedziņu, testi sāksies 2024. gadā un ilgs vienu gadu. Divu vagonu vilciena maksimālais ātrums būs 160 kilometri stundā, un to varēs uzlādēt vien 15 minūtēs.
Vilciens, kas nodēvēts par "Mireo Plus H", kursēs starp trim Vācijas Bādenes-Virtembergas štata pilsētām, aizstājot parasto dīzeļvilcienu, kas kursē šajā maršrutā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit