Šķiet, ka daudzās valstīs ik uz stūra atrodamas ASV kafejnīcu giganta "Starbucks" kafejnīcas, taču uzņēmums nākamo gadu laikā plāno strauji palielināt savu tirdzniecības vietu skaitu, raksta "CNN Business".
Kompānija paziņojusi, ka līdz 2030. gadam plāno palielināt savu tirdzniecības vietu skaitu līdz aptuveni 55 tūkstošiem, salīdzinot ar aptuveni 33 tūkstošiem patlaban. Kompānijas pārstāvji informējuši, ka nākotnē plāno veidot jauna tipa tirdzniecības vietas, tostarp, mazāka izmēra veikalus/kafejnīcas un drive-thru formas tirdzniecības vietas, lai piesaistītu jaunus klientus asajā konkurences cīņā.
"Kaut arī mēs augam strauji, aizvien ir pietiekami daudz reģionu, kur "Starbucks" zīmols ir mazāk pārstāvēts," sacījis kompānijas pārstāvis Rozs Brūvers.