Šķiet, ka daudzās valstīs ik uz stūra atrodamas ASV kafejnīcu giganta "Starbucks" kafejnīcas, taču uzņēmums nākamo gadu laikā plāno strauji palielināt savu tirdzniecības vietu skaitu, raksta "CNN Business".
Kompānija paziņojusi, ka līdz 2030. gadam plāno palielināt savu tirdzniecības vietu skaitu līdz aptuveni 55 tūkstošiem, salīdzinot ar aptuveni 33 tūkstošiem patlaban. Kompānijas pārstāvji informējuši, ka nākotnē plāno veidot jauna tipa tirdzniecības vietas, tostarp, mazāka izmēra veikalus/kafejnīcas un drive-thru formas tirdzniecības vietas, lai piesaistītu jaunus klientus asajā konkurences cīņā.
"Kaut arī mēs augam strauji, aizvien ir pietiekami daudz reģionu, kur "Starbucks" zīmols ir mazāk pārstāvēts," sacījis kompānijas pārstāvis Rozs Brūvers.
Jaunā formāta tirdzniecības vietas var palīdzēt sastrēgumus noteiktos veikalos," norāda Brūvers. "Ieviešot efektīvākus formātus, mēs samazināsim garās rindas, kas dažreiz veidojas metro, tādējādi palielinot pārdošanas apjomus," viņš uzsver.
Kompānija cenšas atgūt pandēmijas laikā zaudētos ienākumus, kad ierobežojumu laikā tika traucēta ikdienas pārvietošanās, un daudzi biroja darbinieki strādāja mājās. Uzņēmuma pārdošanas apjomi "Starbucks" tirdzniecības vietās, kas atvērtas vismaz 13 mēnešus, trešā ceturkšņa laikā, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo ceturksni, saruka par 9%.
Pārdošanas apjomi dažādās tirdzniecības vietās atšķiras. Kaut arī kopējie pārdošanas apjomi trešajā ceturksnī saruka, pieauga pārdošanas apjomi "Starbucks" piepilsētas tirdzniecības vietās un "drive-thru" restorānos.
Tāpat uzņēmums paziņojis, ka plāno izlaist jaunu auzu piena dzērienu līniju ASV.