Tādējādi valstu skaits, kurus "Mark&Spencer" sasniegs ar internetveikala palīdzību, pieaugs līdz 100.
Uzņēmums paziņojis, ka paplašināšanās ļaus gūt peļņu no izaugsmes, neveicot būtiskus ieguldījumus.
Pagājušajā gadā "Mark&Spencer" paziņoja par pirmajiem zaudējumiem 94 gadu laikā, jo veikalu darbību būtiski iedragāja Covid-19 pandēmija.
"Kopš pandēmijas sākuma vērojam spēcīgu interneta pārdošanas apjomu pieaugumu, jo aizvien vairāk klientu izvēlas iepirkties tiešsaistē," sacījis "Marks&Spencer" starptautiskais direktors Pols Fristons.
Kompānijas zaudējumi sešu mēnešu laikā līdz 26. septembrim sasniedza 87,6 miljonus mārciņu, taču interneta pārdošanas apjomi pieauguši par 75%.
Kompānija ieviesusi transformācijas programmu, kuras īstenošanas laikā pērn atlaisti jau 7000 darbinieku gan no vadības, gan veikaliem.