Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Pārtikas ražotājs "Nestle" vēlas atgriezties birojos ar jauniem "Nespresso" automātiem, raksta "Bloomberg".

"Nespresso" un "Nescafe" ražotājs plāno piedāvāt jaunas paaudzes bezkontakta kafijas automātus, lai pandēmijas laikā spētu konkurēt ar tām kompānijām, kuras tirgus daļu cenšas palielināt, orientējot piedāvājumu uz tiem strādājošajiem, kuri patlaban strādā mājās.

Bezkontakta automātus varēs kontrolēt ar viedtālruni, un automātus kompānija plāno pārdot visā pasaulē. Nākamo nedēļu laikā kā pirmajās valstīs automāti tiks piedāvāti Krievijā un Ķīnā.

"Cilvēki atgriežas birojos, taču visdrīzāk birojos vairs nestrādās tik liels cilvēku skaits kā pirms Covid-19," atzinis "Nestle" kafijas zīmolu vadītājs Deivids Renijs, uzsverot, ka mājās kafijas patēriņš turpinās augt.

Kafija pērn bija no "Nestle" pārdošanas apjomu dzinējiem, veidojot lielu daļu no kopējā 24 miljardu dzērienu biznesa. Uzņēmums pēdējo gadu laikā centies audzēt savu klātbūtni ASV. Piemēram, 2018. gadā, kompānija ieguldīja 7,15 miljardus dolāru sadarbībā ar "Starbucks", bet patlaban "Nestle" piedāvā šī kafijas tīkla produktus lietošanai mājās visā pasaulē.

Īpaši aktuāli tas bija pandēmijas augstākajā punktā, kad patērētāji vairāk lietoja "Starbucks" kafijas kapsulas "Nespresso" automātos, nevis gāja uz kafejnīcu pēc kafijas. Taču tagad, vakcinācijai uzņemot tempu, "Nestle" saskata iespēju paplašināt darbību birojos, tajā pašā laikā turpinot piedāvāt arī produktus lietošanai mājās, raksta "Yahoo Finance".

"Nestle" pārstāvji prognozē, ka globālā kafijas tirgus vērtība nākamo gadu laikā augs par 4-5%, cilvēkiem pakāpeniski atgriežoties birojos, pie iepriekšējiem kafijas dzeršanas ieradumiem, norāda Renijs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!