"Facebook" vadītājs Marks Zakerbergs pirmdien paziņoja, ka uzņēmums plāno laist klajā vairākus audio produktus, tostarp līdzīgi kā "Clubhouse" stila audio sarunu telpas, kā arī veidu, kā lietotājiem atrast un atskaņot podkāstus, vēsta "Reuters".
"Facebook" ienākšana audio tirgū paziņota pēc tam, kad samērā pēkšņu popularitāti piedzīvojusi "Clubhouse" lietotne, kurā miljardieri un slavenības, ieskaitot "Tesla" vadītāju Īlonu Masku, ir ienākuši, lai tērzētu. Tomēr jāatzīmē, ka lietotnes "Clubhouse" lejupielāžu skaits, kas ir pieejama tikai "Apple iOS" ierīcēs, ir samazinājies par 70% martā, salīdzinot ar februāri, kad tas sasniedza rekordīmeni.
Zakerbergs norādīja, ka pasaulē lielākais sociālo mediju tīkls plāno tuvāko mēnešu laikā laist klajā vairākus jaunus rīkus, tostarp īsformas audioklipus ar nosaukumu "Soundbites", kā arī veidus, kā radīt skaņas efektus vai uzlabot audio kvalitāti. "Facebook" bloga ierakstā paziņoja, ka sāks testēt sarunu audio istabas, kas tiks palaistas līdz vasarai. "Facebook" plāno attiekties pret audio saturu tāpat kā pret fotogrāfijām vai video.