Autiņbiksītes ir dārga, bet būtiska prece jaunajiem vecākiem. Pieaugot to cenām, amerikāņu ģimenēm, kuras jau tā cietušas no pandēmijas ietekmes, vēl vairāk "jāsavelk jostas", ziņo "CNN".
Vienreizlietojamo autiņbiksīšu cenas gada laikā līdz 10. aprīlim pieaugušas par 8,7%, liecina jaunākie "NielsenIQ" dati. Turklāt autiņbiksīšu ražotāji paziņojuši, ka plānojama tālāka cenu paaugstināšanās, kas vēl vairāk palielinās ģimeņu izdevumus, ja veikali izvēlēsies šo cenu kāpumu "uzlikt uz patērētāju pleciem".
"Kimberly-Clark", "Huggies" un "Pull-Ups" ražotājs, šo produktu cenas paaugstinās jūnijā, tāpat "Procter & Gamble", kas ražo "Pampers", "Luvs" un "All Good" autiņbiksītes, cenu paaugstināšanos paredz septembra vidū.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit