Vācijas autobūves uzņēmums BMW šogad pirmajā ceturksnī strādājis ar 2,8 miljardu eiro tīro peļņu, tai četrkāršojoties salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Peļņas kāpumu veicinājis tirdzniecības apjoma pieaugums, tirgiem pakāpeniski atgūstoties no koronavīrusa pandēmijas.
BMW pārdošanas apjoms pirmajā ceturksnī pieaudzis par 15% un veidojis 26,8 miljardus eiro.
Uzņēmums pagājušajā ceturksnī piegādājis 636 606 automobiļus, kas ir par 33% vairāk nekā pirms gada.
BMW gan brīdina, ka koronavīrusa pandēmija turpinās ietekmēt tā darbību visu šo gadu gan tieši, gan netieši.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit