Delfi foto misc. - 79007
Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Tiešsaistes tirdzniecības kompānija "Amazon", kas pēdējā laikā aizvien aktīvāk saņem aicinājumus no pircējiem, zīmolu pārstāvjiem un tiesībsargājošajām institūcijām apkarot viltojumus, pērn bloķējusi vairāk nekā 10 miljardus aizdomīgu preču piedāvājumu, raksta "AP".

2019. gadā "Amazon" ieviesa jaunus instrumentus un tehnoloģijas nolūkā cīnīties ar preču viltojumu tirdzniecību, un gada laikā bloķēto piedāvājumu skaits palielinājies par aptuveni 67%.

"Amazon" ar preču viltotājiem cīnās jau ilgus gadus, taču kopš 2019. gada kompānija pastiprinājusi cīņu ar tiem, uzsverot, ka viltotu preču tirdzniecība rada risku kompānijai un tās reputācijai. Īsto zīmolu ražotāji var nevēlēties pārdot savas preces "Amazon", ja tie uzskata, ka tajā tiek piedāvātas viltotās versijas, tāpat var pasliktināties reputācija pircēju vidū.

Pagājušajā gadā uzņēmums iznīcināja 2 miljonus viltotu preču, kas tika nosūtītas uz "Amazon" noliktavām. Vienlaicīgi uzņēmums paziņojis, ka mazāk nekā 0,01% no visām precēm, kas pārdotas caur "Amazon" platformu, saņēmušas negatīvu vērtējumu no pircējiem, kas sūdzējušies par viltojumu.

"Amazon" skaidro, ka, pateicoties mašīnmācīšanās tehnoloģijai, tā apturēs viltotājus, pirms tie spēs pārdot kādu preci. Tāpat uzņēmums ļaus oriģinālajiem ražotājiem pašiem pārtraukt viltotu zīmolu tirdzniecību, pirms ziņošanas "Amazon".

"Amazon" centieni cīnīties ar viltotājiem seko pēc ASV amatpersonu rīcības, kas liek informēt patērētājus par pārdevējiem.

Kompānija paziņojusi, ka pērn atvēlējusi vairāk nekā 700 miljonus ASV dolāru cīņai ar viltojumiem, un patlaban šajā jomā nodarbināti 10 tūkstoši cilvēki.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!