Tiešsaistes tirdzniecības kompānija "Amazon", kas pēdējā laikā aizvien aktīvāk saņem aicinājumus no pircējiem, zīmolu pārstāvjiem un tiesībsargājošajām institūcijām apkarot viltojumus, pērn bloķējusi vairāk nekā 10 miljardus aizdomīgu preču piedāvājumu, raksta "AP".
2019. gadā "Amazon" ieviesa jaunus instrumentus un tehnoloģijas nolūkā cīnīties ar preču viltojumu tirdzniecību, un gada laikā bloķēto piedāvājumu skaits palielinājies par aptuveni 67%.
"Amazon" ar preču viltotājiem cīnās jau ilgus gadus, taču kopš 2019. gada kompānija pastiprinājusi cīņu ar tiem, uzsverot, ka viltotu preču tirdzniecība rada risku kompānijai un tās reputācijai. Īsto zīmolu ražotāji var nevēlēties pārdot savas preces "Amazon", ja tie uzskata, ka tajā tiek piedāvātas viltotās versijas, tāpat var pasliktināties reputācija pircēju vidū.