Līdz ar to viena no Holivudas lielākajām studijām un "Discovery" TV kanāli nonāktu viena īpašnieka rokās. "AT&T" pieder "CNN", "HBO", "Warner Bros" un citi zīmoli, kas kompānijas īpašumā nonāca pēc iegādes darījuma noslēgšanas ar "Time Warner" 2018. gadā
Jaunais iespējamais darījums nozīmētu vēl viena jauna spēlētāja ienākšanu jau augstas konkurences tirgū. "Šī ir straumēšanas uzņēmumu sacensība, un "AT&T" veic stratēģisku gājienu, lai vēl vairāk palielinātu savu saturu cīņā pret "Netflix", "Disney" un "Amazon"," teic "Wedbush Securities" eksperts Dens Ivss.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit