Sejas maskas un mājsēde mazinājusi nepieciešamību pēc lūpu krāsas, kas pērn būtiski iedragājis arī lūpu krāsu pārdošanas apjomus, taču nu pieprasījums atkal atgriežas.
Kā liecina tirgus izpētes kompānijas "IRI" apkopotie dati, līdz aprīļa vidum globālie lūpu krāsu pārdošanas apjomi sasniedza 34,2 miljonus ASV dolāru, kas ir pieaugums par vairāk nekā 80%, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu. Tiesa gan, tas aizvien ir mazāk nekā pirmspandēmijas laikā, kad apjomi šādā periodā pārsniedza 40 miljonus ASV dolāru, raksta "CNN Business".
Tirdzniecības giganta "Walmart" pārstāvji skaidrojuši, ka lūpu krāsa patlaban, vērtējot visu kosmētikas līdzekļu pieprasījumu, ir topa augšgalā. Mazumtirgotājs sacījis, ka pircēji izvēlas ilgnoturīgas lūpu krāsas, ko tik viegli nevar ar masku noberzt. Vēl viena tendence, ko pamanījuši "Walmart" – klienti pērk interesantas krāsas, piemēram, purpursarkanu vai zilu, tāpat arī modernās brūnās krāsas, kas atkal ļauj klientiem paust savu unikalitāti.