Tehnoloģiju kompānija "Amazon" plāno atvērt lielus mazumtirdzniecības centrus, kas līdzinātos lielveikaliem, citējot anonīmas personas, kas ir tuvu stāvošas sarunām par šiem plāniem, raksta "Wall Street Journal".
Pirmos veikalos plānots atvērt Kalifornijā un Ohaio. To platība tiek lēsta ap 2787 m2, kas līdzinās tādu lielveikalu kā "Kohl's" vai "T.J.Maxx" veikaliem, taču veido aptuveni trešdaļu no tradicionālā vidējā lielveikala platības.
Šis solis iezīmē "Amazon" pēdējos eksperimentus fizisko mazumtirdzniecības veikalu segmentā, atņemot tirgus daļu konkurentiem, kuriem ir arī tiešsaistes tirdzniecība.
Pēdējos gadu laikā uzņēmums ir spēris tādus soļus kā, piemēram, iegādājies "Whole Foods Market" un atvēris savus pārtikas veikalus un bezkontakta veikalus. Protams, fizisko tirdzniecības vietu izveide un uzturēšana rada papildu fiksētās izmaksas, taču piesaista plašāku auditoriju un ļauj pircējiem apskatīt un uzmērīt preces.
Saskaņā ar "Wall Street Journal" jaunie veikali palīdzēs "Amazon" pārdot vairāk apģērbus un tehnoloģiju produktus. "Amazon" plānojot pārdot arī savas privātā zīmola preces.
"Amazon" pagaidām komentārus saistībā ar šo informāciju nav sniedzis.