Kompānija "Uber Technologies" Lielbritānijā patlaban saskaras ar pamatīgu autovadītāju krīzi, jo daudzi no tiem aizgājuši strādāt uz citām kopbraukšanas un piegādes lietotnēm, kā rezultātā pasažieriem transportu nākas gaidīt ilgāk, raksta "Bloomberg".
Kā liecina Lietotņu autovadītāju un kurjeru apvienības veiktā aptauja, 49% no 1212 tās dalībniekiem pēdējo 18 mēnešu laikā mainījuši darbu. "Bloomberg News" aptaujātie autovadītāji sūdzējušies, ka "Uber" paaugstinājusi pakalpojumu komisijas maksu no 20% līdz 25%, kā rezultātā daļa izvēlējusies mainīt darbu uz kurjera darbu vai pāriet pie konkurentiem, piemēram, "Bolt Technology OU".
"Daudzi autovadītāji pametuši darbu, un, kad es strādāju sestdienās, daudzi pasažieri sūdzas, ka viņi transportu gaida stundām," sacījis "Uber" autovadītājs Glāzgovā Amars Ullahs, piebilstot, ka daudzi pazīstami autovadītāji pārgājuši strādāt uz "Uber Eats", "Just Eat Takeaway.com" vai "Amazon.com".