Foto: Pexels.com, Sagar Soneji

Tiešsaistes interneta tirdzniecības gigants "Amazon" apturējis 600 Ķīnas zīmolu darbību platformā, kopējam slēgtajam veikalu skaitam sasniedzot 3000, raksta ārvalstu mediji.

Kopumā slēgti šiem 600 zīmoliem piederoši aptuveni 3000 konti. Uzņēmuma pārstāvji skaidrojuši, ka šis solis sperts, lai cīnītos ar viltus atsauksmēm un citiem noteikumu pārkāpumiem. Tajā pašā laikā "Amazon" pārstāvji minējuši, ka šis lēmums nav orientēts tieši uz Ķīnas vai citas konkrētas valsts kompānijām, bet noteikumu pārkāpumiem kopumā.

Tāpat uzņēmuma pārstāvji paziņojumā norādījuši, ka šim lēmumam nebūs negatīva ietekme uz kopējo Ķīnas tirgotāju attīstību šajā tiešsaistes platformā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!