Nīderlandes alus ražotājs "Heineken" brīdinājis, ka tas saskaras ar smagāko inflāciju pēdējā desmitgadē, kas varētu likt patērētājiem samazināt alus patēriņu.
Uzņēmums trešdien norādīja, ka paaugstinās produktu cenas, lai censtos kompensēt augstās izmaksas, tostarp izejmateriālu, enerģijas un transporta cenu kāpumu.
Taču "Heineken" brīdināja, ka šis cenu kāpums varētu arī izraisīt alus patēriņa samazināšanos, jo pircēji saskaras ar lielāku dzīves dārdzību.
Vienlaikus "Heineken" pavēstīja, ka pērn strādājis ar divu miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 80% vairāk nekā 2020.gadā.
Tikmēr uzņēmuma tirdzniecības apjoms pagājušajā gadā kāpis par 11,3% un veidojis 21,9 miljardus eiro.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit