"Vaskala" - 2
Foto: Publicitātes foto
Nēsājot kāda zīmola somiņu vai kurpes, jau ir iespējams novērtēt sievietes finansiālo situāciju. Savukārt dizaineres un uzņēmuma "Vaskala" dibinātājas Ērikas Rudikas ideja ir tieši pretēja – uztaisīt kvalitatīvu un labu produktu, lai, noliekot blakus ļoti dārgajai somiņai, nebūtu nekādas atšķirības. Turklāt "Vaskala" ir uzņēmuma kodētais nosaukums ar savu īpašu saturu. Dizaineri arī satrauc, cik daudz izejmateriālu daudzas lielās kompānijas izmet ārā atgriezumos, vai arī kā dārgie un ekskluzīvie zīmoli sadedzina savu neizpārdoto produkciju. Šajā ražošanā ir ļoti daudz melnu aizkulišu.

Ikdienas nepieciešamība, finansiālā statusa apliecinājums, unikāls aksesuārs vai vaļasprieks? Droši vien, katrai sievietei būs sava, tikpat īpaša atbilde jautājumam: "Kādu vēlos savu rokassomu?" "Latvijas cilvēki, kas atgriežas, kas atkārtoti pērk mūsu somiņas, ir zīmola lielākais veiksmes stāsts," teic Rudika. Savu rokassomu dizainā viņa cenšas apvienot modernu un klasisku stilu, funkcionalitāti un sociālo atbildību.

Ērika, nemaz neatceros, kad pēdējo reizi nopirku Latvijā ražotu rokassomu. Kā nonācāt pie domas attīstīt savu uzņēmumu somu un ādas aksesuāru ražošanai?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!