Krievijas svētdien atvērti pirmie ātrās ēdināšanas ķēdes restorāni, kas agrāk bija zināma kā "McDonald 's", bet turpmāk būs pazīstami ar nosaukumu "Vkusno i Tochka", kas tulkojams kā "Garšīgi un viss", ziņo raidsabiedrība "BBC".
"McDonald's", protestējot pret iebrukumu Ukrainā, aizgāja no Krievijas un pārdeva savus vairāk nekā 800 restorānus Krievijas uzņēmējam Aleksandram Govoram.
Jaunais zīmola logo ietver apli un divas līnijas, kas simbolizē divus frī kartupeļus un punktu, kas, iespējams, ir domāts burgers.
Ātrās restorānu ķēdes jaunie īpašnieki svētdien rīkoja preses konferenci galvenajā restorānā Maskavā, Puškina laukumā, kur pirms 32 gadiem tika atvērts pirmais "McDonald's" šajā pilsētā.
"Mūsu mērķis ir panākt, lai mūsu viesi nepamanītu atšķirības ne kvalitātē, ne atmosfērā," teica "Vkusno i Tochka" izpilddirektors Oļegs Parojevs.
Uz tirdzniecības vietas izvietots sauklis "Nosaukums mainās, mīlestība paliek".