ASV videostraumēšanas platformas "Netflix" sadarbosies ar tehnoloģiju uzņēmumu "Microsoft", lai "Netflix" klientiem piedāvātu lētāku abonēšanas plānu, kurā iekļautas reklāmas, ziņo BBC.
"Netflix" paziņojis, ka ir izvēlējies "Microsoft" par savu globālo reklāmas tehnoloģiju un pārdošanas partneri, lai ieviestu "abonēšanas plānu ar reklāmām par zemāku cenu".
""Microsoft" ir pierādījis, ka spēj atbalstīt visas mūsu reklāmas vajadzības, jo mēs kopīgi strādājam pie jaunā ar reklāmu atbalstītā piedāvājuma izveides," pauda "Netflix" izpilddirektors Gregs Peters.
"Vēl svarīgāk ir tas, ka "Microsoft" piedāvāja elastību, lai laika gaitā varētu ieviest inovācijas gan tehnoloģiju, gan pārdošanas jomā, kā arī spēcīgu privātuma aizsardzību mūsu dalībniekiem," viņš piebilda.
Straumēšanas gigants uzsvēris, ka šis pakalpojums būs papildinājums tā esošajiem plāniem, kuros reklāmas nav iekļautas. Uzņēmums vēl nav atklājis, cik klientiem izmaksās šāds jaunais pakalpojums.
BBC atgādina, ka šā gada aprīlī "Netflix" akcijas kritās pēc tam, kad uzņēmums ziņoja par abonentu skaita samazināšanos pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā.
Pagājušajā mēnesī uzņēmuma līdzizpilddirektors Teds Sarandoss paziņoja, ka uzņēmums risina sarunas ar citām kompānijām, lai atrastu veidus, kā uzrunāt cenu ziņā jutīgu auditoriju.