ASV videostraumēšanas platformas "Netflix" sadarbosies ar tehnoloģiju uzņēmumu "Microsoft", lai "Netflix" klientiem piedāvātu lētāku abonēšanas plānu, kurā iekļautas reklāmas, ziņo BBC.
"Netflix" paziņojis, ka ir izvēlējies "Microsoft" par savu globālo reklāmas tehnoloģiju un pārdošanas partneri, lai ieviestu "abonēšanas plānu ar reklāmām par zemāku cenu".
""Microsoft" ir pierādījis, ka spēj atbalstīt visas mūsu reklāmas vajadzības, jo mēs kopīgi strādājam pie jaunā ar reklāmu atbalstītā piedāvājuma izveides," pauda "Netflix" izpilddirektors Gregs Peters.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit