'Netflix' sadarbosies ar 'Microsoft' abonēšanas plāna ieviešanā, kurā būs iekļautas reklāmas
Foto: Shutterstock

ASV videostraumēšanas platformas "Netflix" sadarbosies ar tehnoloģiju uzņēmumu "Microsoft", lai "Netflix" klientiem piedāvātu lētāku abonēšanas plānu, kurā iekļautas reklāmas, ziņo BBC.

"Netflix" paziņojis, ka ir izvēlējies "Microsoft" par savu globālo reklāmas tehnoloģiju un pārdošanas partneri, lai ieviestu "abonēšanas plānu ar reklāmām par zemāku cenu".

""Microsoft" ir pierādījis, ka spēj atbalstīt visas mūsu reklāmas vajadzības, jo mēs kopīgi strādājam pie jaunā ar reklāmu atbalstītā piedāvājuma izveides," pauda "Netflix" izpilddirektors Gregs Peters.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!