Patērētāju pārliecības indekss eirozonā šā gada augustā negaidīti palielinājies līdz mīnus 24,9 punktiem salīdzinājumā ar mīnus 27 punktiem jūlijā, kas bija visu laiku zemākais līmenis, liecina Eiropas Komisijas (EK) sākotnējās aplēses.
Šis kāpums pārsteidzis analītiķus, kuri bija prognozējuši, ka indekss saruks līdz mīnus 28 punktiem.
Tikmēr patērētāju pārliecības indekss Eiropas Savienībā (ES) augustā palielinājies par vienu punktu un veidojis mīnus 26 punktus.
Galīgie dati attiecībā uz patērētāju pārliecību eirozonā un ES līdz ar informāciju par kopīgo ekonomisko pārliecību tiks publicēti augusta izskaņā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit