Kā raksta "Reuters", nozare Covid-19 pandēmijas laikā piedzīvoja strauju izaugsmi, jo daudzi pircēji bija iecienījuši iepirkšanos tiešsaistē, kā rezultātā šos pakalpojumus sāka piedāvāt nozares smagsvari, tostarp, "PayPal Holdings". Taču šogad daudzu šajā nozarē strādājošo kompāniju novērtējumi ir būtiski samazinājušies. Piemēram, kompānijas "Affirm Holdings" vērtība ir sarukusi par vairāk nekā 70%, bet Zviedrijas uzņēmuma "Klarna" novērtējums – par vairāk nekā 80%, no 46 miljardiem dolāru pērn līdz 6,7 miljardiem dolāru šogad.
Laika periodā no 2022. gada līdz 2025. gadam šī pakalpojuma klientu bāze var pieaugt par 27%.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit