Pirms gada Baltijas tirgū ienāca Ukrainas tūroperators Join UP!, kopā ar stratēģisko partneri, aviokompāniju "SkyUp", piedāvājot Latvijas, Lietuvas un Igaunijas ceļotājiem populārākos brīvdienu galamērķus – Turciju un Ēģipti. Neskatoties uz karu Ukrainā, slēgtajām debesīm, abi uzņēmumi ir ne tikai izdzīvojuši, bet arī saglabājuši darbavietas saviem darbiniekiem, nostiprinājušies Eiropas tirgū, atklāj jaunus galamērķus un paplašina gaisa floti. Kā tas ir izdevies – intervijā stāsta Dmitrijs Seruhovs, "SkyUp Airlines" izpilddirektors.
Neskatoties uz karu Ukrainā, slēgtajām debesīm, abi uzņēmumi ir ne tikai izdzīvojuši, bet arī saglabājuši darbavietas saviem darbiniekiem, nostiprinājušies Eiropas tirgū, atklāj jaunus galamērķus un paplašina gaisa floti. Kā tas ir izdevies – intervijā stāsta Dmitrijs Seruhovs, "SkyUp Airlines" izpilddirektors.
Šajā intervijā Delfi Bizness:
– Kā uzņēmumu grupa "UPfamily" (kurā ietilpst aviokompānija "SkyUp" un tūroperators 'Join UP!") strādāja Ukrainas tirgū līdz kara sākumam;
– Kā karš izmainīja "UPfamily" plānus, bet nesalauza kompānijas garu;
– Kā izdevās turpināt lidojumus ar 11 no 12 lidmašīnām;
– Kā kompānija ienāca Baltijas tirgū;
– Kā Ukrainas bizness var ienākt Eiropā;
– Kā pandēmija un energokrīze maina ceļotāju paradumus;
– Kāpēc ukraiņu stjuartes nēsā bikses un sporta apavus, nevis šaurus svārkus un augstpapēžu kurpes.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv