Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

Strādājot augsta līmeņa vadītāju atlasē, bieži dzirdu jautājumu: "Kāpēc man kā uzņēmuma vadītājam vai izpilddirektoram ir nepieciešams reprezentabls "LinkedIn" profils, ja es aktīvi nemeklēju darbu?" Man tas šķiet acīmredzami – mūsdienu digitālajā pasaulē "LinkedIn" ir lieliska platforma, lai stiprinātu gan savu kā jaudīga vadītāja atpazīstamību, gan uzņēmuma kā darba devēja tēlu, vieglāk veidotu biznesa kontaktus un būvētu atpazīstamības pamatus arī nākotnes biznesa vai karjeras attīstības iespējām.

Pirmā iespaida ietekme.

Pirms jebkuras biznesa tikšanās cilvēki, piemēram, potenciālie sadarbības partneri, klienti, nozares kolēģi, investori un potenciālie darbinieki, bieži atrod un apskatās tikšanās partnera, uzņēmuma vai attiecīgās daļas vadītāja "LinkedIn" profilu, lai savlaicīgi izveidotu pirmo priekšstatu par cilvēku. Pētījumi rāda, ka 52% cilvēku to noteikti izdarīs pirms klātienes tikšanās.

Kā zināms, pirmais iespaids veidojas jau pirmajās trīs sekundēs un to mainīt ir grūti. Ja potenciālie kandidāti, kas būtu piemēroti atlasē uz jūsu vadītā uzņēmuma vadošajiem amatiem, vēl nepazīstot jūs, nevar atrast jūsu profesionālo "LinkedIn" profilu vai tas ir nepārliecinošs, viņi mēdz šaubīties par vadītāja pieredzi, kompetenci, potenciālo sadarbību un par to, vai būs jaudīgi strādāt ar jums vadības komandā. Šajā digitālajā laikmetā pirmais iespaids bieži izveidojas tiešsaistē, un ar "LinkedIn" profilu to var savlaicīgi veidot un ietekmēt. Tas palīdz vieglāk vadīt pārrunas ar jauniem sadarbības partneriem. Man pašai ir bijuši gadījumi, kad, tiekoties ar jaunu potenciālo klientu vai kandidātu, klients saka, ka viņam šķiet, esam jau tikušies vai viens otru zinām, jo ir iepriekš pamanījis manu profilu "LinkedIn". Un tad pirmās tikšanās saruna, protams, veidojas raitāk.

Investīcija savas karjeras attīstībā.

Ja esat uzņēmējs, var pienākt laiks, kad skatīsieties uz nākamo biznesa attīstības projektu vai gribēsiet mainīt biznesa nišu. Ja "LinkedIn" profils būs vājš vai neuzrunājošs, būs būtiski grūtāk pārprofilēties un piesaistīt atbilstošus investorus.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!