Ekonomists Uldis Osis uzskata, ja iespējama kārtējā sūdzība vērienīgajā Rīgas brīvostas izsludinātajā Krievu salas infrastruktūras attīstības konkursā apdraudēs ne tikai ostas izaugsmi, bet arī Latvijas iespēju saņemt investīcijas un tranzīta kravu plūsmas.
"Ja Vācijas kompānija "Josef Möbius Bau-Aktiengesellschaft" kārtējo reizi pārsūdzēs Krievu salas infrastruktūras attīstībai projekta konkursa rezultātus, būs apdraudētas ne tikai ostas attīstības iespējas, bet Latvijas var arī zaudēt lielas investīcijas un apjomīgu tranzīta kravu plūsmu," portālam "Delfi" norādīja Osis.
Viņš atgādināja, ka Latvijas dzelzceļa valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis jau aplēsis - Krievu salas projekta nerealizēšanas dēļ "Latvijas dzelzceļš" (LDz) un osta var zaudēt 11 miljonus tonnu jeb vienu piekto daļu LDz kravu gadā, jo klienti ar kravām, kas jau ir, aizies projām uz Murmanskas ostu un attīstīs savu termināli tur.