Leta3374
Foto: LETA
Nebūdams transporta ekonomists, neņemšos spriest par dzelzceļa elektrifikācijas projekta pamatotību. Paļaujos uz respektētu ekspertu publiski pausto un zem četrām acīm klāstīto noraidošo viedokli par elektrifikāciju – ekonomiskos, tehniskos un ģeopolitiskos argumentos balstītu. Un jāatzīmē, ka saruna publiski notiek jau pusgadu, bet speciālistu starpā – kopš darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" apstiprināšanas 2014. gadā.

Katrs pats var spriest par kavējumiem un sarežģījumiem it kā notiekošajā projektā, un redzu, ka gala termiņi tuvojas, bet darbs īsti vēl nav sākts. Runa ir par Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzekļiem 347 miljonu eiro apmērā – un vēl 172 miljoniem Latvijas līdzfinansējuma: kopā 519 miljoni eiro, ko var paspēt ieguldīt Latvijas ekonomikai noderīgākā veidā.

Mana ES fondu speciālista kvalifikācija ļauj man spriest par iespējām saskatīt un īstenot alternatīvus līdzekļu izmantošanas scenārijus. Esmu vadījis vislielāko ES fondu plānošanas dokumentu grozījumu 2007. gada ekonomiskās krīzes ietekmes novēršanai un Latvijas ekonomikas atlabšanai un zinu, par kādām izmaiņām var un nevar vienoties ar Briseles birokrātiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!