Iveta Liniņa, Turība
Foto: Publicitātes foto
Interneta pakalpojumus Latvijā kopumā nodrošina vairāk nekā 200 operatori, un lielākajā daļā reģionu ir iespēja izvēlēties kādu no pakalpojuma sniedzējiem. Tas, protams, nozīmē arī lielu konkurenci nozarē, tāpēc pakalpojuma sniedzēji nereti īsteno agresīvu klientu pārvilināšanas politiku. Lielākā daļa interneta pakalpojumu sniedzēju Latvijā demonstrē ļoti sliktu mārketinga toni, agresīvi un uzstājīgi pierunājot klientu izmantot viņu pakalpojumus un pēc tam pilnībā aizmirstot par klientu.

Labā prakse mārketingā nosaka, ka ar klientu jāsāk draudzēties, pirms viņš ir kļuvis par klientu, un šīs attiecības jākopj visu laiku, noturot klientu pēc iespējas ilgāk. Diemžēl lielākā daļa interneta pakalpojumu sniedzēju šo vienkāršo patiesību ir aizmirsuši. Interneta pakalpojumu jomā vērojams izpratnes trūkums par klientu attiecību vadību un mūsdienīgu mārketingu. Domāju, ka gandrīz ikviens ekonomiski aktīvais iedzīvotājs vismaz reizi ir saņēmis zvanu no kādas interneta pakalpojumu kompānijas ar piedāvājumu izmantot viņu pakalpojumus. Iespējams, zvanīts ir vairākkārt, atgādinot par sevi gan darba laikā, gan vēlu vakarā. Protams, no šādas agresīvas klientu piesaistes politikas var atbrīvoties, skaidri pasakot, ka nevēlaties, lai jums zvana. Taču gadījumā, ja esat nolēmis piekrist uzstājīgajam piedāvājumam, jārēķinās ar sekām.

Kad iegūst klientu, par viņu aizmirst

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!