Ģirts Slaviņš, Mobilly
Foto: Publicitātes foto
Tehnoloģiju attīstība ietekmē ne tikai veidus, kā iegādājamies preces vai pakalpojumus, bet arī to, ko sagaidām no uzņēmumu klientu servisiem. Pēdējos gados klientu serviss piedzīvo nemitīgas pārmaiņas un inovācijas, un arī nākamais gads varētu iezīmēt jaunas tendences.

Kamēr čatboti prot lieliski atbildēt uz vienkāršiem jautājumiem, risināt sarežģītākas problēmas tehnoloģijas vēl nespēj. Šajā posmā joprojām svarīgs ir cilvēks. Personīgu attieksmi un spriestspēju neviena tehnoloģija šobrīd vēl aizstāt nevar. Arī citās nozarēs, kur svarīgs radošums, nestandarta domāšana un inovatīva pieeja problēmu risināšanā, cilvēks joprojām ir krietni pārāks par mākslīgo intelektu. Arī "Mobilly" pieredze liecina, ka klienti joprojām vēlas runāt ar cilvēku nevis robotu. Personīga attieksme saziņā ar klientu servisu šī brīža konkurences apstākļos var izrādīties izšķirošā, tāpēc augsti kvalificēts klientu servisa darbinieks ir liela vērtība. Katrs darbinieks veido uzņēmuma kopējo tēlu, tāpēc ir vērts ieguldīt darbinieku apmācībā, ceļot viņu profesionalitāti. Viens no "Mobilly" galvenajiem fokusiem ir un paliks klientu servisā strādājošo apmācība, lai darbinieki spētu uz klientu problēmām palūkoties no dažādiem skatupunktiem un nepieciešamības gadījumā paši pieņemtu lēmumus par labāko risinājumu.

Čatošanas iespēja izkonkurēs e-pastus

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!