Krišjānis Reķis, Lux Express
Foto: Publicitātes foto
Par spīti tam, ka daudzās citās Eiropas valstīs iekšzemes pasažieru pārvadājumu jomā darbojas brīvais tirgus, Latvijā situācija ir pretēja – katru gadu tā rada tikai zaudējumus, bet uzņēmumu pastāvēšana ir atkarīga no valsts piešķirtajām subsīdijām.

2019. gadā Autotransporta direkcija izsludinās jaunus konkursus par līgumu slēgšanu ar autopārvadātājiem, sākot no 2021. gada 1. janvāra, bet līgumu ilgums būs 10 gadi. Pašreiz gan nekas neliecina, ka līdzšinējā situācija tiks analizēta, lai ieviestu arī kādas izmaiņas.

Zaudējumi veido vairāk nekā 15 miljonus eiro

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!