Raimonds Kulbergs
Foto: Publicitātes foto
Kā aiziet no labi apmaksāta darba un radīt veiksmīgu biznesu? Cik ilgi nākas cīnīties kā plikam pa nātrēm, lai dabūtu rezultātu? Šādas domas nomāc vai ik katru jaunuzņēmuma dibinātāju. Tomēr, lai cik banāla šī frāze nešķistu, jaunuzņēmumu bizness ir grūts un nav nevienas gatavas receptes, lai attīstītu veiksmīgu jaunuzņēmumu. Tas ir maratons, kurā uzvarētāji ir tikai daži, tomēr arī skrējiens var radīt gandarījumu. Lūk, 10 atziņas, kā man izdevās veiksmīgi pārdot savu jaunuzņēmumu.

1. Uzdrošinies risināt izaicinošas problēmas!

Man viss sākās kā hobijs. Gribēju izdarīt ko labu savai skolai – Rīgas Ekonomikas augstskolai, kas deva pamatus manai karjerai starptautiskos finanšu pārvaldības uzņēmumos – "Deloitte" un "E&Y". Radās ideja izveidot digitālu kampaņu, kas veicinātu ziedojumu piesaisti augstskolai. Izveidoju komandu un novadīju kampaņu, kas uzrādīja labākus rezultātus, nekā bijām plānojuši. Tas iedvesmoja turpināt attīstīt projektu un pārvērst ziedojumu piesaistes praksi biznesā. Bet ar vēlmi vien nepietika, meklēju, kā to attīstīt reāli funkcionējošā biznesā. Sāku pētīt izglītības tirgu, meklēju, kur ir lielāks pieprasījums, kā Stenforda piesaista sev finansējumu u.c.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!