Delfi foto misc. - 67692
Foto: Publicitātes foto
Pēc dažu minūšu sarunas ar uzņēmējiem no citām nozarēm, radās piecas idejas, kā pilnveidot savu uzņēmumu – par ieguvumiem pēc dalības "Uzņēmēju pieredzes dienās", saka tās dalībnieks. Iniciatīvas, kuras mērķis ir veicināt savstarpēju uzņēmēju zināšanu apmaiņu Latvijas biznesa izaugsmei, dalībnieku skaits šogad trīskāršojies, apliecinot Latvijas uzņēmēju gatavību dalīties pieredzē.

Zināšanas tiek uzskatītas par vienu no uzņēmuma konkurences priekšrocībām. "McKinsey & Company" publikācijā L. Braiens (L.Bryan) salīdzina – mūsdienu ekonomikā tāpat kā darbiniekam, arī uzņēmumu primārais konkurences priekšrocību avots, ir unikālās zināšanas. Tam nevar nepiekrist – uzņēmumiem un darbiniekiem var būt vienādas zināšanas, taču īpašā vērtība veidojas no unikālas izpratnes un spējām tās pielietot.

Pieredzes apmaiņa starp konkurentiem

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!