Videi draudzīgie piegāžu transportlīdzekļi ir salīdzinoši dārgāki un to ieviešana uzņēmumiem prasa lielas investīcijas. Tas attiecīgi var sadārdzināt pakalpojumu izmaksas gala patērētājiem, un aktuāls jautājums ir, vai klienti būtu gatavi maksāt vairāk par piegādi, kura veikta videi draudzīgā ceļā. Šobrīd Latvijā nepastāv vienotas valsts atbalsta programmas videi draudzīgāku risinājumu ieviešanā. Nav nodokļu atlaižu, subsīdiju vai citu instrumentu, kas motivētu uzņēmējus dot priekšroku elektroauto.
Satiksmes ministrija pašlaik ir izstrādājusi tiesību aktu projektu, kurā paredzēts finansiāls valsts atbalsts jaunu bezizmešu transportlīdzekļu iegādei no 2021. gada. Projekts cita starpā paredz veicināt arī elektrotransportlīdzekļu uzlādes infrastruktūras uzstādīšanu publisko ēku stāvvietās, tāpat ierīkot uzlādes iespējas visās degvielas uzpildes stacijās. Tieši uzlādes punktu trūkums pašlaik ir būtiskāko izaicinājumu vidū elektroauto ikdienas gaitās, jo īpaši reģionos. Lai tiesību aktu projekts stātos spēkā, tam vēl jātiek apstiprinātam valdībā.