Sergejs Volvenkins: 9 e-komercijas tendences 2019.–2020. gadā
Foto: Publicitātes foto
Vai esat ievērojuši, ka gandrīz visi mūsu iemīļotie veikali ir izveidojuši sev tiešsaistes tirdzniecības platformas? Visā pasaulē un, protams, arī Latvijā tirdzniecības attīstības tempi internetā turpina strauji augt. Bet tik pat ātri mainās arī vide, kurā darbojas digitālā mārketinga eksperti.

Šodien tiek izveidota lietotne, kas teicami strādā, bet jau rīt izrādās, ka tā ir izveidota uz novecojušas sistēmas, jo visi sākuši izmantot PWA (Progressive Web App), kas ir kārtējais pagrieziens digitālajā vidē. Tāpēc, lai turpinātu veiksmīgi attīstīties, nemitīgi ir jāseko līdzi tendencēm, kā arī pakāpeniski ir jācenšas šos jauninājumus ieviest savā biznesa darbībā, jo šāda rīcība uzņēmējiem dod priekšrocības tirgū un palīdz optimizēt savu biznesu.

Lai sniegtu nelielu ieskatu aktualitātēs, esam apkopojuši pasaules vadošos digitālā mārketinga resursus un piedāvājam iepazīties ar deviņām e-komercijas tendencēm 2019. un 2020. gadam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!