Savulaik darba devēju galvenais "trumpis" profesionāla darbasspēka piesaistei un lojalitātes veicināšanai, kas vienlaikus ļāva veiksmīgi konkurēt ar citiem nozares spēlētājiem cīņā par darbiniekiem, bija augsts atalgojuma piedāvājums vai algas celšana un prēmijas. Turpretim šodien privātajiem uzņēmējiem nākas būt daudzkārt radošākiem, jo ar tik vienkāršu pieeju kā nauda vairs pilnībā nepietiek.
To apliecina arī globālā pētījuma "Mercer Talent Trends" dati** – 97% no aptaujātajiem darbiniekiem ir svarīgi, ka viņu darba sniegums tiek novērtēts gan monetāri, gan nemateriāli. Bet teju katram otrajam ir būtiski, ka darba devējs maksā taisnīgu un darba tirgū konkurētspējīgu atalgojumu. Tātad – runa vairs nav tikai par naudu vien.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit