Delfi foto misc. - 70454
Foto: Publicitātes foto
Publiskajā telpā klejo neskaitāmas teorijas par to, kā ar domu spēku cilvēks var izmainīt savu dzīvi, tomēr daudzas no tām apstājas pie vispārinātiem izteikumiem, reti balstoties zinātniskos pētījumos un sniedzot reālas vadlīnijas – kas tieši mūsu domāšanā jāmaina, lai uzlabotu ne tikai pašsajūtu un attieksmi pret apkārt notiekošo, bet arī dzīves kvalitāti kā tādu.

Lielākā daļa mūsu ieradumu gan fiziskajā, gan garīgajā pasaulē veidojas tieši bērnībā. Arī veids domājam, pieņemam lēmumus nereti tiek apgūts, mācoties no pieaugušajiem. Tieši tāpēc, runājot par domāšanas veidiem, svarīgi skatīt tos caur bērnu un skolēnu prizmu. Respektīvi, kādu augsni mēs – vecāki, skolotāji, darba devēji – veidojam tiem, kas no mums mācās?

Septembra sākumā, izglītības uzņēmuma "Lielvārds" konferencē "Iespēju tilts – Izaugsmes domāšana ar Kerolu Dveku" prezentēju pētījumu, kurā, aptaujājot apmēram 200 skolotāju un 700 Latvijas iedzīvotāju no 18-74 gadiem, jautāju – vai talanti un prasmes ir kādam piemītoša vai arī nepiemītoša īpašība, vai tomēr tos ar zināmu darbu un pūlēm var ietekmēt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!