Viens no tiem aizvien ir Reklāmas likumam atbilstoša nozares dalībnieku darbība, nepieļaujot patērētāju maldināšanu. Šim jautājumam pastiprinātu uzmanību pievērsis arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC), tomēr nozarē joprojām ir spēlētāji, kas apzināti vai neapzināti izvairās informēt savu auditoriju par apmaksātām vai uz cita veida atlīdzībām balstītām sadarbībām. Citi, ne mazāk svarīgi jautājumi, arīdzan saistās ar katra influencera individuālo pieeju darbam – atbildības uzņemšanos par paustajiem vēstījumiem, sadarbību izvēli u.c. faktoriem, kas veido katra influencera reputāciju. Tieši šie aspekti būs izteikti būtiski influenceru mārketingā 2020. gadā, jo uzņēmumi kļūs arvien izvēlīgāki, raugoties pēc kvalitatīva satura veidotājiem, kas atbildīs viņu zīmola vērtībām un spēs efektīvi uzrunāt mērķauditoriju. Vienkāršāk izsakoties – klienti influenceros meklēs sadarbības partnerus, nevis reklāmas stabus.
Pret patērētāju maldināšanu jāiestājas visām pusēm