Toms Auškāps: Tas nav tikai iepakojums
Foto: DELFI
Iepakojums ir pirmais, ko patērētājs redz un vērtē, tas ir viens no elementiem, ar kura palīdzību nonākt līdz patērētāja iepirkumu grozam, taču ir jāatceras, ka iepakojuma svarīgākais uzdevums ir būt funkcionālam - aizsargāt preci un nodrošināt komfortablu lietošanu.

Ikdienā vien retais aizdomājas par iepakojuma nozīmi, lai gan tieši tas lielā mērā ir noteicošais faktors, izdarot izvēli par labu kādam produktam. Turklāt mūsdienās iepakojumam jābūt ne tikai vizuāli pievilcīgam, bet arī funkcionālam un videi draudzīgam.

Iepakojums rada vienu trešo daļu no kopējā atkritumu daudzuma. Atsevišķās pasaules vietās šis rādītājs ir atšķirīgs, bet visur mēs varam runāt par paaugstinātu CO2 izmešu līmeni, ko rada iepakojuma ražošana, tāpēc iepakojuma materiāliem ir jābūt maksimāli pārstrādājamiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!