Apturēt šo "krīzes inerci" – sabiedrībai kaitīgu, mums visiem bīstamu – šogad var palīdzēt mārketinga cilvēki, reklāmisti, mediji un sabiedrisko attiecību speciālisti. Jo būsim godīgi – mūsdienās reklāma un cita veida zīmolu komunikācija veiksmīgāk nekā politiķi un eksperti definē cilvēku ieradumus, šajā ziņā neatpaliekot, bieži pat pārspējot slavenības, seriālus un filmas. Runājot mārketinga terminos, ir trīs auditorijas, kuras šobrīd ir atbildīgi uzrunāt katra zīmola mārketinga cilvēkiem, lai sekmētu valsts pielāgošanos pandēmijas apstākļiem. Ir jāuzrunā ignorantie, dusmīgie un uzņēmīgie.
Pirmkārt, ir jāuzrunā ignorantie, kuriem šķiet, ka varēs dzīvot pa vecam. Varam kopā viņus sapurināt un izglītot. Katram uzņēmumam būs jāievieš konkrētas pārmaiņas savā ikdienas darbībā, produktos un klientu servisā un skaidri jāpasaka saviem klientiem un sabiedrībai, ka ir iestājusies jauna realitāte. Rezervētos reklāmas laukumus nevajag obligāti atcelt, ja tos iespējams padarīt par izglītojošiem materiāliem, līdzīgi kā daudzi zīmoli Ķīnā, Apvienotajos Arābu Emirātos un citur jau ir sākuši darīt. "Neskaties uz šo plakātu, ej laicīgi mājās", "Atceries nomazgāt rokas", kā arī citas, radošākas izpausmes, ko nozares gudrie, bet mazliet iepauzētie prāti var izdomāt strauji. Reklāmai dodot sociālu ievirzi, tā būs ilgtermiņa investīcija katra sevi cienoša zīmola reputācijā, reizē veicinot atbildību pret sevi un apkārtējiem.