Skaidrības labad paskaidrošu, ka tie 77% zīmolu, kuri nespēj atrast komunikāciju ar patērētājiem, viņiem pieņemamā un jēgpilnā formā izglītojot, informējot, izklaidējot un iedvesmojot, zaudēs cīņā ar konkurentiem un izzudīs, jo pircēji ir gatavi tos aizstāt, kā arī samaksāt vairāk (pat šajos apstākļos) par to zīmolu precēm un pakalpojumiem, ar kuriem ir kopīgas vērtības un pārliecība. Tāpat ir svarīgi, ka zīmolu komunikācija (un, galvenais, reāla rīcība ikdienā) nav vērsta tikai uz peļņas maksimizēšanu šodien. Izvēle pirkt vai nepirkt ir kā politisks akts, kā balsojums vēlēšanās, tikai ar naudas maciņu vai, vēl labāk, ar kādu bezkontakta ierīci.
Tādēļ zīmoliem ir svarīgi komunicēt ekonomiskās krīzes apstākļos, jo, kā pierāda "Meaningful Brands®" pētījums, vairāk nekā puse iedzīvotāju uzņēmumiem piešķir svarīgāku lomu labākas nākotnes (un vēl jo vairāk – drošākas šodienas) izveidē, nekā to gaida no valdības. Ir neskaitāmi pētījumi, kuri apliecina, ka izvēle "iepauzēt", "pārziemot" vai "going dark" tikai īstermiņā nodrošina finansiālu ieguvumu, toties pazaudētās pircēju uzticības un tirgus daļu atgriešana ir ilgstošs un dārgs process, kas ne visiem var būt pa spēkam.