Foto: Publicitātes foto
Mēs esam pieraduši, ka jaunu automašīnu tirdzniecība notiek autosalonos – atbraucam klātienē, izstaigājam, apskatām, aptaustām, aprunājamies, izbraucam un nopērkam. Bet ko jūs teiktu, ja auto tirdzniecība nākotnē no plašiem autosaloniem pārceltos uz tiešsaisti?

Tas ir attīstības virziens, ko šobrīd diktē Covid-19 un ar tā izplatību saistītie saskarsmes ierobežojumi. "Autobrava" ir viens no lielākajiem jaunu un mazlietotu autosaloniem Latvijā, kas pērn ir pārdevis 700 jaunu un mazlietotu automašīnu. No mūsu pieredzes varu apliecināt, ka arī šajos ārkārtas situācijas apstākļos interese par jauniem un mazlietotiem auto nav mazinājusies. Reaģējot uz jaunajiem apstākļiem pāris nedēļās izdarījām to, par ko domājām jau ilgāku laiku – izveidojām virtuālu auto pārdošanas salonu. Patreiz esam spēruši pirmos soļus, lai tas sāktu darboties un apmierinātu pircēju pamatvajadzības. Bet jau tagad saprotam, ka tā ir auto tirdzniecības nākotne un jau tuvākajā laikā plānojam to daudz spēcīgāk attīstīt ar dažādām jaunām tehnoloģiskām inovācijām.

Saskaņā ar Auto asociācijas datiem pērn Latvijā reģistrēti 20,9 tūkstoši jaunu vieglo automobiļu, kas veido 9% pieaugumu, salīdzinot ar 2018. gadu. Salīdzinājumam Eiropas Savienībā pērn jaunu vieglo transportlīdzekļu skaita pieaugums bija daudz pieticīgāks – par 1,2% (Eiropas Automašīnu ražotāju asociācijas dati*.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!