Apdomīgi pircēji iepērkas retāk
Vīrusa izplatība un ar to saistītie drošības pasākumi pavisam īsā laika posmā jau ir spējuši mainīt ne tikai tirgotāju darba procesus, bet arī patērētāju ieradumus. Visspilgtāk ievērojami jaunie ikdienas paradumi – ja kādreiz iedzīvotāji mēdza regulāri "ieskriet" veikalā pēc kādas trūkstošas lietas, tad šobrīd ir redzams, ka cilvēki ļoti nopietni uztver distancēšanās nozīmību. Saskaņā ar StrongPoint datiem, lielākoties iedzīvotāji dodas uz veikalu retāk, bet iegādājas krietni vairāk preču. Tāpat uzvedība veikalā liecina, ka cilvēki ir atbildīgi un apzinīgi ievēro drošības pasākumus, piemēram, pašapkalpošanās risinājumu izmantošanas biežums ir pieaudzis par 2-3 reizēm. Lai arī uz veikaliem cilvēki ārkārtas laikā dodas retāk, ir palielinājies iepirkumu groza lielums. Tas parāda pircēju atbildības sajūtu – iedzīvotāji cenšas mazāk iziet ārpus mājām un veikt pirkumus ilgākam laika posmam.